DataLife: Finanční poradenství zdarma pro všechny

Rádi byste se pustili do investování? Hledáte nejvýhodnější pojištění pro vaše auto? Chcete si pořídit bydlení a zvažujete možnosti jeho financování? Přemýšlíte o nejlepším zabezpečení na penzi nebo si lámete hlavu, jak vašim dětem zajistit kvalitní vzdělání a dobrý start do života? Podobné otázky dříve či později řeší téměř každý člověk. Najít na ně správné odpovědi a vybrat takové služby a produkty, které v dané situaci nejlépe odpovídají vašim individuálním potřebám a požadavkům, není vůbec  jednoduché. Kdy a proč se vyplatí obrátit na finančního poradce a jak taková spolupráce vlastně vypadá?

Proč se obrátit na finanční poradce?

Vyznat se v široké nabídce různých bankovních a pojišťovacích produktů a zvolit tu nejlepší možnost je velmi těžké pro kohokoliv, kdo se v oblasti financí nepohybuje každý den. Právě proto se při řešení důležitých otázek vyplatí využít podporu finančního poradce, který se situacemi podobnými té vaší zabývá denně a má tak velmi dobrý přehled, jaké možnosti aktuálně na trhu existují. Na základě svých zkušeností a znalostí vám pak dokáže snadno doporučit, co je pro vás v dané chvíli nejvýhodnější.

Komu je finanční poradenství určeno?

Finanční poradenství není rozhodně službou určenou malé skupince lidí, kteří disponují velkými prostředky. Právě naopak. Dokáže posloužit každému člověku bez ohledu na jeho věk, majetek, vzdělání nebo společenské postavení. 

„Úkolem finančního poradce je poskytnout zákazníkům maximální množství informací srozumitelnou a jasnou formou a také šetřit jejich drahocenný čas tím, že zajistí praktickou stránku věci a vyřeší za ně i veškeré administrativní a technické záležitosti. Každý člověk je jiný, každý má jiné představy a požadavky a nachází se v jiné životní fázi. Škála klientů, kterým v DataLife pomáháme s hledáním odpovědí na všechny možné otázky týkající se financí, je proto opravdu široká. Vzhledem k tomu, že finanční poradenství není jednorázovou záležitostí, potkávám se s některými lidmi již roky a řeším s nimi všechny možné situace, které přichází a odchází spolu s tím, jak se v průběhu času vyvíjí jejich život a mění jejich potřeby a preference,“ říká Tomáš Rejnyš, regionální ředitel společnosti DataLife.

Jak probíhá schůzka s finančním poradcem DataLife?

Mnoho lidí se službám finančního poradce vyhýbá, protože se obávají, že jim hned po prvním podání ruky začne nabízet všelijaké finanční produkty a nakonec jim vnutí něco, co vlastně ani nepotřebují. Něco takového se vám v DataLife rozhodně nemůže stát. Naší nejlepší vizitkou jsou spokojení klienti, kteří sami rádi doporučují naše služby. Je tak v našem nejvyšším zájmu najít pro vás to nejlepší řešení a postarat se o to, abyste ze schůzky s našimi poradci odcházeli s dobrým pocitem a byli vždy spokojeni s výsledkem. A jak tedy takové setkání s našimi finančními poradci probíhá?

První setkání s finančním poradcem

Úvodní schůzka s poradcem DataLife slouží zejména k tomu, abyste se vzájemně poznali a probrali vaši životní situaci. Díky tomu si váš poradce udělá představu, jaký je váš vztah k penězům, a také má možnost zjistit, jak byste s nimi chtěli naložit. 

„Nemusíte se rozhodně obávat, že vám na prvním setkání budeme nabízet finanční produkty nebo z něj dokonce odejdete s podepsanou smlouvou. Naším cílem je nejprve pochopit vaše preference a potřeby a trochu lépe vás poznat. Jen tak vám pak dokážeme pomoci vybrat to nejideálnější řešení právě pro vás,“ říká Tomáš Rejnyš ze společnosti DataLife.

Další setkání obvykle věnujeme oblasti, která vás v danou chvíli nejvíce zajímá. Až teprve na druhé nebo třetí schůzce se začneme bavit o konkrétních finančních produktech, které by pro vás mohly být vhodné. Poskytneme vám informace o tom, jaké má jejich využití podmínky a vysvětlíme vám také případná rizika. Pokud se rozhodnete naše doporučení využít, pomůžeme vám s uzavřením příslušných smluv, poskytneme vám veškerou dokumentaci a také všechny praktické informace, které k využívání dané služby potřebujete znát.

Dlouhodobá spolupráce

Podpisem smlouvy pro nás spolupráce nekončí, ale naopak teprve začíná. Jakmile začnete váš finanční produkt využívat, dostáváte k němu od nás nadále veškerý servis. Když se například zvýší cena a vy chcete najít levnější řešení, nebo se změní vaše životní situace, či dojde k pojistné události, stačí zvednout telefon a zavolat nám. Nemusíte nikam běžet a nic zařizovat, my se o vše postaráme.

„Když si například náš klient, kterému jsme pomáhali zajistit úrazové pojištění, zlomí nohu, nemusí sám kontaktovat pojišťovnu. Stačí, když zavolá svému poradci do DataLife, a ten vše zařídí. Klientovi pouze sdělí, jaké od něj bude potřebovat dokumenty, a pak už vše řeší s pojišťovnou za něj. Jedinou starostí zákazníka je poskytnout příslušné podklady, například lékařskou zprávu, a pak jen čekat, až mu peníze od pojišťovny dorazí na účet,“ vysvětluje Tomáš Rejnyš z DataLife.

Kolik stojí finanční poradenství?

Finanční zprostředkování v DataLife je zdarma. Pokud byste ho chtěli vyzkoušet i vy, ozvěte se nám. Rádi vám doporučíme osobního poradce, který se o vás bude starat po celou dobu vaší spolupráce s DataLife. Veškeré jeho finanční služby získáte zcela bezplatně. Jedinou vaší investicí bude pouze váš vlastní čas, který tak ovšem věnujete svým vlastním penězům a hledání možností, jak jich můžete co nejvíce ušetřit nebo vydělat. A to určitě stojí za to. 

Kontaktujte nás a domluvte si setkání s vaším finančním poradcem.

… DataLife, jsme tu pro vás